ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАРОДНОЇ ПАРТІЇ
Вівторок, 23.04.2024, 08:43
Меню сайту

Форма входу

Календар новин
«  Квітень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Пошук

Корисні посилання

Статистика

Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2010 » Квітень » 16 » Інтерв’ю Олега Зарубінського у програмі «Від першої особи» на радіо «Ера FM»
Інтерв’ю Олега Зарубінського у програмі «Від першої особи» на радіо «Ера FM»
10:04

Руслан ПОЛІЩУК: Вже минув місяць, як було створено коаліцію, і хоча це недостатній час для повного аналізу, певні тенденції дають нам можливість робити певні висновки. Як змінився ваш настрій після того, як ви стали частиною діючої влади? Які висновки ви робите вже сьогодні?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Він зовсім не змінився, він був далекий від ейфорії на початку, але не був і в іншому екстремумі, коли хтось весь час хоче посипати голову попелом. Мені здається, що емоційні під’їзди зараз мають бути відкинуті, тому що на моє переконання сьогодні на першому місці мають бути питання, які винятково пов’язані з економічним розвитком України.

Я думаю, що завтра, виступаючи від фракції БЛ в парламенті, зроблю маленький аналіз того, що зараз відбувається в економічній площині, причому без пошуку винного. А з пропозицією, щоб уряд знайшов день і присвятив його тому, щоб дати серйозний аналіз соціальному і економічному стану України, бо по великому рахунку будь-які реформи, будь-які починання, яких очікують громадяни, виходять з розуміння реальної ситуації. До сих пір ці оцінки носили фрагментарний характер, я б сказав, такий евристичний характер, а має бути комплексний системний аналіз. Я дуже сподіваюсь, що до цього долучиться і експертне середовище, і перш за все представники НАУ, інституту економіки, бо дві доповіді вони вже підготували, але я бачу, що ці оцінки поки що не оволоділи масами. Мені здається, що така розмова може призвести до відкидання зайвих емоцій.

Руслан ПОЛІЩУК: Ви погодитесь з тим, що ми бачимо, що дискусії більше виникають навколо не зовсім економічних питань. Якщо проблему газу ще можна віднести до економічних, то проблеми освітянські, культурні, історичні викликають в суспільстві більше дискусій. Чим ви поясните те, що навколо економіки відбувається менше дискусій, аніж навколо того, що я перерахував?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Моя жорстка позиція полягає в тому, що ті питання, які ви назвали, які за своєю сутністю є контраверсійними, суперечливими, хочуть чи не хочуть ініціатори і продюсери цих питань, не приводять до консолідації суспільства, і вони мають бути відкинуті. Раніше я казав «відсторонені на другий план», а зараз я кажу просто відкинуті, тому що питання, пов’язані з тим же газом, питання рентабельності і конкурентоспроможності української економіки зовсім не залежать від тих питань, які як раз і розколюють суспільство. Нам не треба переживати ті чи інші трагедії для того, щоб згуртувати націю. Я думаю, що це треба робити в не трагедійному форматі, коли питання економіки стають домінантною.

Руслан ПОЛІЩУК: Наша країна де-юре є парламентсько-президентською, проте, слідкуючи за тим, як розбудовуються всі вертикалі і горизонталі нашої вади під одну людину, закрадається сумнів щодо цього. Ви можете ствердно сказати, що ваша фракція серйозно впливає на політику в державі, і що все це відбудовується не заради лише однієї влади?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Мені складно говорити про рівень впливу, тому що вплив залежить не так від посад, як – і я хотів би вірити в це – від тих законодавчих ініціатив, пропозицій, які ми будемо продукувати. Ми їх і раніше продукували, і зараз це робимо, і відстоюємо незалежно від якихось владних розкладів. Я розумію, що в українському достатньо складному суспільстві завжди є люди, тим більше люди, які зовсім недавно були при владі, які будь-які кроки з такою негативістською конотацією. Вони очевидно мають на це право, це функція опозиції, але мені б хотілося, щоб всі були об’єктивними і не страждали політичною амнезією. Я не зовсім розумію ситуацію, коли прем’єр-міністр і президент України ображали один одного і навіть на міжнародних форумах звинувачували один одного в державній зраді. Якщо це називати демократією, то це достатньо складні зразки демократії.

Руслан ПОЛІЩУК: Проте не було приводів звинувачувати когось в авторитаризмі.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Вибачте, коли перші особи держави мочать один одного, то тут не про авторитаризм треба говорити, а про маразм. Я думаю, що треба достатньо толерантно ставитися до тих намагань вибудувати якусь систему взаємодії між гілками влади. У всякому разі коли парламент, уряд і президент знаходяться хоча б в одному човні і не намагаються його потопити.

Руслан ПОЛІЩУК: Ви з розумінням ставитеся до процесу розширення коаліції?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Абсолютно. Для мене взагалі коаліція не є самоціль. ВА нас трошки підмінили поняття. І замість того, щоб говорити, що парламент має працювати ефективно, уряд має працювати ефективно, в нас більше уваги приділяється в ЗМІ і в експертному середовищі з’ясовуванню сентенцій і дефініцій «коаліція» чи «опозиція». І коаліція і опозиція для фракції БЛ є не більш ніж інструмент, тому ще раз хочу наголосити, що всі ці опозиційно-коаліційні дрязги мають відбуватися десь там за межами законодавчого органу, тим більше, якщо в парламенті всі заявляють про те, що працюють для народу, то треба це реалізовувати.

Наведу конкретний приклад: за минулого пленарного тижня з-за блокування з 41-го законопроекту 26 законопроектів ініціювали представники опозиції. Я, наприклад, буду абсолютно об’єктивно і без жодного упередження розглядати всі законопроекти, які вносяться народними депутатами. Кожен має право на законодавчу ініціативу.

Руслан ПОЛІЩУК: Я питав про це у комуністів, так вони негативно ставляться до розширення коаліції за рахунок так званих перебіжчиків. Не здається вам, що постійно добираючи до своїх лав нових членів, ПР убезпечує себе від надмірної принциповості тих самих комуністів і литвинівців?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Як ви сказали? Надмірна принциповість?

Руслан ПОЛІЩУК: Так.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: На мою думку, принциповість або є, або її немає. Я не знаю, що таке надмірна принциповість. На мій погляд, можна бути принциповим щодо рішення КС від квітня 2010 року і не бути принциповим до рішення КС від 17.09.2008, коли КС прийняв явно політико-правове рішення, але тоді це влаштовувало. Мені це нагадує фразу: ніхто не вимагає перероздати карти, коли тобі в роздачу потрапили чотири тузи одразу.

Руслан ПОЛІЩУК: Я сформулюю своє запитання трошки інакше: з точки зору політичного менеджменту регіоналам простіше домовитися з усією фракцією Литвина, чи з кожним окремим перебіжчиком з НУ-НС чи з БЮТ особисто?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Це питання не до нас, а до ПР, бо ви кажете, що вони домовляються з перебіжчиками. Але ви спитайте кожного з тих, кого ви назвали перебіжчиком, і я думаю, вони вам назвуть такий комплекс мотивів і аргументів, що ви свою термінологію зміните.

Руслан ПОЛІЩУК: Ми часто в цій студії згадуємо неоднозначні стосунки між комуністами і іншими більшовиками. Самі комуністи нарікають, що їхня участь в коаліції принесла їм мізерні результати. Ви можете сказати, що вам принесла участь в коаліції?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Можливість брати участь в роботі. Що стосується рівня впливу, думаю, що це можна буде з’ясувати через місяць-два, виходячи з того, наскільки будуть реалізовані наші пропозиції. Вони ніколи не були і не будуть лобістськими, егоїстично-меркантильними. Якщо подивитися на наші законодавчі ініціативи, ви можете побачити, що вони є конкретними і конструктивними. Що стосується взаємин між КПУ і іншими суб’єктами коаліції, може сказати, що це незадоволення багато в чому пов’язано з кадровими амбіціями.

Руслан ПОЛІЩУК: Очікується, що вже на цьому тижні до складу коаліції перейдуть ще порядку 10 депутатів з БЮТ і НУ-НС. Як зазначив один бютівець, підуть в основному ті, кому є що втрачати. Це його особиста версія. Але я думаю, що з нею можна певно. Мірою погодитися. Скажіть, якою буде ситуація в парламентській більшості, коли завдяки цим перебіжчикам набереться резерв в 50 депутатів? Яка доля тоді чекатиме на партнерів ПР, в ому числі і на вашу фракцію?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Я не думаю, що наша позиція, наші наполягання будуть пов’язані з кількістю депутатів в більшості. Я думаю, що послідовність полягає не в тому, щоб в один час бути принциповими, а в іншій – непринциповими, треба залишатися такими, якими є. Я розумію ваш натяк на те, чи зможуть партнери регіоналів залишатися впливовими, маючи так звані золоті акції. Знаєте, це було б доречно обговорювати, якщо б не було того, про що ми говорили з вами на початку передачі. Думаю, що оці політичні ігрища, ці інтриги внутріпарламентські сьогодні по барабану або до лампочки нашим пересічним громадянам. Їм треба, щоб реалізовувались економічні рішення, причому правильні, ефективні рішення. Якщо ми поставимо це на перше місце, то оця піна у форматі політичних ігрищ відійде назад.

Руслан ПОЛІЩУК: Ви кажете, що народ в першу чергу чекає економічних зрушень, і це вірно, навіть соціологія підтверджує, що так воно і є. Після потоку переходів з табору опонентів в багатьох може скластися враження про посилення влади, але як відомо, джерелом влади в демократичній країні має бути народ. Як ви гадаєте, чи збільшиться електоральна підтримка всієї влади від процесу розширення коаліції?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: І так і ні. Чому ні? Тому що одинаки, які входять до коаліції, не мають великого електорального представництва, тому що виступають окремими особистостями, тобто не представляють якусь політичну силу. Чому так? Є певні закони соціальної психології, і коли виборці бачать, що влада є передбачуваною., що можна зрозуміти, хто чим займається, спікер не ворогує з прем’єром, прем’єр з президентом, а президент з усіма, то тим самим певна довіра до владного менеджменту зростає. Довіра збільшиться не тому, що якісь яскраві особистості приведуть за собою електорат, а тому що можливість більшості чітко і послідовно приймати рішення викликатиме в людей більшої чіткості і прогнозованості у владній команді.

Руслан ПОЛІЩУК: Спостерігаючи за фракціями, які є несанкціонованими постачальниками живої сили до влади, які висновки ви робите? Це проблема формування списків, недосконалої виборчої системи чи банальна корупція?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Для того, щоб казати, що це корупція, мають бути певні аргументи і факти. Я не намагаюсь бути ані прокурором, ані суддею, тому давайте говорити лише про те, що доведено. Що стосується недосконалості виборчої системи, безумовно, певною мірою так., система недосконала. Система формування списків, я думаю, є домінуючою причиною, бо воли хтось вважає, що при формуванні фракції можна виходити з меркантильних міркувань, то очевидно не треба нарікати на цих людей, коли вони уходять.

Руслан ПОЛІЩУК: Але без цих людей не буде результату на виборах.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Ці люди, які не просто так зайшли в список і стали депутатами, вважають, що вони виконали свій обов’язок і допомогли пройти цій політичній силі на виборах завдяки своєму великому ресурсному багатства. Тому політичні керівники мають розуміти, що для того, аби фракція була надійною і не було перебіжчиків, очевидно треба думати в момент підбору людей до фракції. При наявності іншої виборчої системи це робити буде набагато важче.

Руслан ПОЛІЩУК: З точку зору «облико морале» ви їх виправдовуєте? Вони не зобов’язані скласти депутатські повноваження?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Я не збираюсь нікого виправдовувати, бо в житті нікуди не переходив. Але я не прокурор і не збираюсь давати моральні оцінки іншим депутатам. Думаю, що в кожного з них є свої мотиви і аргументи, думаю, що під одну гребінку всіх не можна розглядати. Наприклад, я знаю одного відомого економіста, який розробляв економічну програму найбільшої опозиційної фракції, це дуже серйозна людина, і там абсолютно не присутні якісь меркантильні начала. Він хоче реалізувати те, що йому не вдалося реалізувати в своїй фракції. В інших може бути по-різному, я не збираюсь бути їхнім адвокатом.

Руслан ПОЛІЩУК: Хочу вас запитати як автора закону про підвищення соцстандартів. Журнал «Фокус» порахував найбагатших людей в Україні і дійшов висновку, що сумарна вартість активів 20-ти найбагатших українців дорівнює доходній частини держбюджету України за 2009 рік. Частина цих олігархів прямо чи опосередковано присутня у владі. Що скажете, як автор закону про підвищення соцстандартів, як ви сприйняли цю інформацію?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Це відомо, в Україні розрив між статками багатих і найбідніших найбільший в Європі. Хочу навести вам такі цифри: доходи 10% європейців у Франції, Німеччині і інших країнах до 10% найбідніших співвідносяться як шість до одного, чотири до одного. В Україні доходи 10% найбагатших до 10% найбідніших складають 60 до одного. Вважаю, що ті, хто намагається бодай якимось чином підвищити можливості купівельну спроможність найбідніших людей, в тому числі і я, робимо правильну і гуманну справу, бо зарплата в Україні втричі нижче, ніж має бути, вона штучно занижена. Дехто каже, що якби вона була високою, була б інфляція і так дальше, але не розглядають ключовий момент – економіка країни розвивається тоді, коли є розвинутий внутрішній ринок, коли є висока купівельна спроможність власних громадян. Ому мені здається, що ті, хто намагається довести прожитковий мінімум хоча б до реалій поступають чесно по відношенню до громадян.

Руслан ПОЛІЩУК: А можна підняти рівень життя малозабезпечених так, щоб не постраждали інтереси тих, чиї статки прирівнюються до об'єм держбюджету?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Це вже залежить від філософії людини. Мій покійний батько говорив, що в труні кишені немає. Я думаю, що тим людям, які не готові хоч трошки поступитися своїми статками для того, щоб…

Руслан ПОЛІЩУК: Так між ними ж змагання йде, хто крутіше.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Я думаю, що це нездорові речі отакі змаганні. Маєш ти яхту за 50 мільйонів євро чи за 100 мільйонів євро – мене це ніколи не цікавило. Мені здається, що треба пам’ятати, що життя одне і недовговічне. Я думаю, що бути в розкоші, коли навколо тебе люди мають менше, ніж реальний прожитковий мінімум…. Ну, я не хочу навіть говорити про мораль. Це небезпечна річ, бо безпека є в тих країнах, де є середній клас нормальний, де середній клас складає 60-70%, і це є запорука справжньої стабільності і безпеки для багатих людей. Я не знаю, як можна бути в безпеці, маючи навколо злидні? Тоді і доводиться мати по 50 чоловік охорони і свої батальйони охоронні, хіба це життя?

СЛУХАЧ: Александр, Киев. Я полностью согласен с Зарубинским в том, что пора уже наводить порядок в стране и прекратить говорильню, а начинать работать. Что у нас получается за существование (жизнью это назвать нельзя), если два квалифицированных работающих человека, не беря взяток, получают такие копейки, при которых покупка костюма, не говорю уже про мебель и все остальное, делается проблемой. Я работаю уже 20 лет на железной дороге, зарплата у нас, если посчитать, что я мог купить при Кучме, и то, что могу сейчас, это большая разница, хотя работаю на том же месте, как и раньше. Надо поднимать зарплату, вы правильно сказали, что у нас богатые не знают, куда деньги девать, а бедный последние штаны, как говорится, купить. Поэтому я приветствую Януковича за то, что он хочет поднять зарплаты, это обязательно нужно сделать. А вопрос такой: как скоро правительство сможет поднять зарплату и пенсии?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Я згоден з вашою пропозицію, що треба працювати. Що стосується того, скільки часу треба, щоб підвищити зарплату, ну, я думаю, що нам треба почекати проекту бюджету. Я вважаю, що до 1 травня обов’язково бюджет має бути вже прийнятий. До речі, всі кажуть, що ветеранам треба виплатити кошти, але ж вони не можуть бути виплачені без прийнятого бюджету. Тому наша фракція буде наполягати на тому, щоб до 1 травня був прийнятий бюджет. У всякому разі я не думаю, що не треба не вірити тому, що каже прем’єр-міністр, бо дуже легко співставити те, що він говорить і те, що буде в бюджеті, а він каже, що там будуть передбачені певні підвищення як прожиткового мінімуму, так і мінімальної зарплати. А від мінімальної зарплати залежать і інші зарплати. Те, що ви 20 років працюєте на залізниці і помітили, що купівельна спроможність зменшилась, це є правда.

СЛУХАЧ: Ви досить чітко і професійно маніпулюєте свідомістю людей, і попередній дозвонювач як раз є яскравим прикладом того. Навіщо ви так робите? Ви знаєте, хто такий Льовочкін і чому він…

Руслан ПОЛІЩУК: Давайте не будемо говорити про тих людей, яких в студії зараз нема.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Дозвонювач має право вважати, що я маніпулюю свідомістю, але вашою свідомістю в мене нема потреби маніпулювати, тому що ви не розумієте те, що я кажу, а якщо ви не розумієте, то яка свідомість і яка маніпуляція?

Руслан ПОЛІЩУК: Минулого тижня в ЗМІ почали обговорювати проект змін до закону про столицю, розроблений Мін’юстом, який передбачає скасування посад мера і секретаря Київради, відмову від прямих виборів мера та призначення голови міськради президентом. Що ви думаєте з цього приводу і чи можете ви спрогнозувати думку самих киян з цього приводу? Наскільки ця новація може втілитися у відповідний закон?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Я проти категорично. Я вважаю, що мешканці Києва, точно так же, як мешканці будь-якого іншого міста, мають право на вільні і прямі вибори свого градоначальника, свого голови. Вважаю, що це неправильна позиція. Можна розглядати і дебатувати про те, чи мають бути поділені функції голови адміністрації і мера, як є в інших адміністративно-територіальних одиницях, де є голова облради і голова обладміністрації, голова райради і голова райадміністрації. Але що стосується можливості своїм власним голосом на виборчій дільниці голосувати за голову міста, це право ніхто не має відбирати. Я категорично проти.

СЛУХАЧ: Добрий день. А як ви збираєтесь контролювати ціни при підвищенні зарплати? В нас народ такий мудрий, такий роботящий, такий найліпший, але тільки об’яві по радіо, що на одну гривню підвищилась зарплата чи пенсія, яке тут же в магазинах все зростає на три гривні автоматично. Як ви збираєтесь контролювати ціни?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Є в нас органи, в яких чиновники одержують пристойні зарплати за те, щоб контролювати ціни. В першу чергу це антимонопольний комітет, який має слідкувати за тим, щоб була конкуренція, а буде конкуренція, то ціни так зростати не будуть. А якщо є зговір, є намагання виграти на біді людей, то за це треба дуже карати. І не тільки антимонопольний комітет, є ще податкова адміністрація і інші органи, які мають контролювати ціни. Механізм є, головне, щоб він працював.

СЛУХАЧКА: Хочу подякувати Руслану Поліщуку за такі гарні передачі. Скажіть, ад'ютант товариша Литвина, скільки ви років вже в парламенті працюєте?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: 10 років.

СЛУХАЧКА: Але за 10 років можна отримати середню освіту і чомусь навчитися. Чого ж ви за 10 років нічого не зробили для України? Ви нам розказуєте про кишені в труні і так далі. Я так розумію, що кишеня в труні для 95% українців.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Я думаю, що ваша точка зору упереджена. Мені середню освіту не треба здобувати, бо в мене жодного фальшивого диплому немає, в мене вища освіта і історична, і економічна, і всі дипломи червоні. Тому ви мене просто образили, зробили це нечесно, не за адресою. Якщо ви володієте комп’ютером, зайдіть на портал Верховної Ради, подивіться ті мої законодавчі ініціативи, які були подані за цей час і стали частиною українського законодавства.

СЛУХАЧ: Андрій, Тернопіль. По-перше, дивно слухати про антимонопольний комітет, тому що він тільки прикриває монополістів і ще жодного не поборов в Україні. Ви дуже гарно сказали про вашого батька, що він казав, що нічого із собою до домовини ре візьмеш, адже нещодавно в «Українській правді» було опубліковано вартість запонок пана Литвина – 30 тисяч доларів. Може ви скажете своєму однопартійцю про вартість його одягу?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Я так розумію, що ви явно не є прихильником нашої політичної сили…

Руслан ПОЛІЩУК: Пане Олеже, тут є багато різних людей…

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Тому просто візьміть і підрахуйте тільки одяг без запонок того, на кого ви молитесь, і ви зрозумієте, що вам цього вистачить, щоб жити 10 років. Що стосується мене, то ви не побачите… ну, отакий ґудзик, я не знаю, скільки він коштує. Так що не за адресою.

СЛУХАЧ: Оця розмова що пора щось давати народу, який утримує оцю ораву депутатів… Вони збираються нам щось давати! Ви зробіть в Україні закони, які б працювали, робіть реформи, зробіть суди, щоб міліція була як міліція, а не якоюсь потворою, тоді все буде нормально.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Я протягом свого депутатського життя як раз намагався це зробити, і дещо вдалося. Бізнесом не займався, думаю яке раз про ті речі, про які ви кажете. Будь ласка, обирайте того, хто дійсно буде займатися вашими проблемами, а не прикриванням свого бізнесу.

СЛУХАЧ: Существуют интересы общие для всех группировок в Украине. Скажите, почему отсрочили закон о коррупции? Когда будет принят закон о налогообложении недвижимости? Ну и еще третий, четвертый, пятый вопросы,… но пока что хватит и двух.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Закон про підвищення оподаткування розкоші має бути поданий до парламенту, і я думаю, за нього проголосують. Дійсно, якщо людина має можливість привозити автомобіль за 500 тисяч євро, то нічого страшного в тому, щоб він побільше заплатив до держбюджету. Те ж стосується і власників яхт і таке інше….

Руслан ПОЛІЩУК: Квартир понад 300 квадратних метрів.

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Що стосується квартир, то я думаю, що і це буде реалізовано, хоча якщо відверто, в тих країнах, в яких податок на нерухомість введено, вони вже відміняють цей податок, мотивуючи людей будувати, купувати будівельні матеріали, бо тоді людина сплачує ПДВ, використовуючи працю, платить ПДВ і таке інше. Що стосується відстрочення закону про корупцію, і не закону, а трьох законів, то вони скоріше не відстрочені, а взята пауза. Сподіваюсь, вона буде недовгою, у всякому разі така наша позиція, для того, щоб викинути з цих законів речі, які дадуть можливість бути головними корупціонерами правоохоронним органам., від яких буде залежати все. Парламент вже прийняв у першому читанні закон, який викидає оці несправедливі речі по відношенню до простих людей, які є, і як тільки буде і цілому прийнятий цей закон, автоматично вони вступлять в силу з автоматичним вилученням тих моментів, які перетворюють правоохоронні органи на цербера і б’ють по медиках, вчителях, наукових працівниках, працівниках культури, які вимушені суміщати роботу для того, щоб годувати дітей.

Руслан ПОЛІЩУК: Не можу не згадати, бодай на кінець програми, що із загибеллю президента Польщі Леха Качинського Україна втрачає одного з найголовніших прихильників тієї ідеї, що Україна таки має бути частиною європейської спільноти. Таку думку висловив генсек ГУАМ Валерій Чечелашвілі. Політичне керівництво Польщі на чолі з Качинським було відомо своїми євроінтеграційними успіхами і приязним ставленням до України. Що буде тепер, хто буде нашим адвокатом в Європі, як будуть розгортатися події?

Олег ЗАРУБІНСЬКИЙ: Мені не подобається слово адвокат на рівні міждержавних відносин. Головним адвокатом має бути сама Україна, яка своїми справами має доводити можливість і перспективність своєї участі в ЄС. Тому це на рівні публіцистики. Я думаю, що позиція Польщі не зміниться щодо України, більш того, я думаю, що Польща об’єктивно зацікавлена в наближенні України до ЄС.

Руслан ПОЛІЩУК: Дуже дякую вам за участь в нашій програмі.

 

Програма «Від першої особи», радіо «Ера FM» від 12.04.2010

Переглядів: 481 | Додав: nata
Copyright ЛОО Народної Партії © 2024