ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАРОДНОЇ ПАРТІЇ
Четвер, 13.08.2020, 02:03
Меню сайту

Форма входу

Календар новин
«  Січень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пошук

Корисні посилання

Статистика

Всього онлайн: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2009 » Січень » 29 » В.Литвин: "Голова Національного банку Стельмах, став заручником непорозуміння між Президентом, прем’єр-міністром і Верховною Радою"
В.Литвин: "Голова Національного банку Стельмах, став заручником непорозуміння між Президентом, прем’єр-міністром і Верховною Радою"
12:11

                 Інтерв’ю Голови Верховної Ради України, Голови Народної Партії Володимира Литвина «5 каналу»

     Чи законно Верховна Рада зняла з посади Володимира Стельмаха - це питання Віктор Ющенко адресує Конституційному Суду України. Адже закон передбачає, що голова Нацбанку призначається на посаду на 5-річний термін і може бути звільнений лише за поданням президента. Тим часом, міністр юстиції Микола Оніщук заявив, що наразі головою НБУ залишається Володимир Стельмах, а рішення парламенту не створює жодних правових наслідків. У програмі "Час" на "5 каналі" мова йшла саме про ці останні рішення, які відбувались у Верховній Раді. Гостем студії був голова ВР Володимир Литвин. 


     Лариса Губіна: "Микола Оніщук сказав, що рішення парламенту не має ніяких правових наслідків. Ви погоджуєтеся з такою думкою?" 

     Володимир Литвин: "Я виходжу з того, що, очевидно, міністру юстиції належить робити відповідні висновки, але разом з тим, я би порадив взяти ці висновки, піти до людей і розповісти їм, і переконати їх в тому, що гривня падає, що люди не можуть обслуговувати, тобто виплачувати ті кредити, і наскільки відповідає закону той факт, що банки самовільно підвищують ставки за кредитами, які люди не можуть виплатити. Це незаконно абсолютно. Так я переконаний, що якщо ми говоримо про закони в Україні, то треба навчитися всім виконувати, насамперед, Конституцію і виходити з того, що судді Конституційного Суду, генеральний прокурор і всі інші особи, які призначаються за згодою Верховної Ради, за поданням президента України або безпосередньо президентом, вони призначаються на визначений термін. Тому сьогодні можна скільки завгодно вести дискусію щодо того, лежать рішення парламенту в правовій площині чи ні, але я стою на одному, що треба відновити довіру до Національного банку, треба відновити довіру до національної валюти. Без радикальних змін, на превеликий жаль, зробити цього неможливо. І я можу сказати лише одне, мені надзвичайно жаль і шкода, що така професійна людина, як голова Національного банку Володимир Михайлович Стельмах став заручником непорозуміння в цьому плані між президентом, прем'єр-міністром та Кабінетом міністрів і Верховною Радою України. Я переконаний, що нам належало б прийняти спільне узгоджене рішення таким чином, щоб заспокоїти суспільство, заспокоїти людей і забезпечити прозорість дій Національного банку, без чого ми сьогодні обійтися аж ніяк не можемо". 


     Лариса Губіна: "Бачите, ви говорите конструктивні речі про те, що треба знайти якусь спільну мову, про те, що треба заспокоїти ситуацію навколо Національного банку, на валютному ринку. Чому, на вашу думку, так вперто президент тримається за персону Володимира Стельмаха на посаді голови Національного банку України? Адже ще до Нового року була навіть критика з боку Секретаріату президента, що будуть якісь зміни, якщо все так буде далі продовжуватися". 


     Володимир Литвин: "Я хочу розвинути вашу тезу про те, що із Секретаріату президента звучала компетентна критика, а потім вона була десь завуальована, ця критика, то, очевидно, проблема існує в тому, що у такий непростий період Національний банк є далеко не завжди прозорим. І ті звинувачення публічні, які звучали, вони підривають довіру не до конкретних особистостей, вони підривають довіру до держави, і з цього треба виходити. А чому так трапилось - як завжди, найшла коса на камінь, якщо не сказати інакше. Я намагався і намагаюся сьогодні в цей непростий період забезпечити те, що в нас інститути влади, представники гілок влади, керівники між собою розмовляли для того, щоб виробити прийнятне рішення. Я можу сказати, що я неодноразово звертався до президента з пропозицією. На мій погляд вона була компромісною. І пропонував йому, що президент України на перші рішення, які були прийняті Верховною Радою України, бо цілком очевидно, що Верховна Рада не відступиться від своїх рішень, цілком очевидно, що ці рішення мають відповідну підтримку в людей, вони підігруються настроями людей, які негативно оцінюють те, що відбувається з гривнею і з можливістю погашення кредитів, це ж цілком очевидно, бо якби питання лежало виключно в правовій площині, то тут можна було б вести дискусію, а сьогодні це так думають люди, і я пропонував президенту: давайте поступимо в такий спосіб - направте до Верховної Ради України листа, що на наступну сесію Верховної Ради, а наступна сесія почне роботу свою з третього лютого, ви внесете подання до Верховної Ради щодо кадрових питань, які стосуються Національного банку України. А за цей період могла б дискусія відбутись, ми знайшли б відповідне рішення і вийшли б на це відповідне рішення. На превеликий жаль, я не дістав підтримки в цьому плані". 


     Лариса Губіна: "Ви говорите, що ситуація має розвиватися у правовій площині". 


    Володимир Литвин: "Так". 


     Лариса Губіна: "Якщо Конституційний Суд не стане на бік Верховної Ради, тобто не підтримає скасування постанови про призначення Володимира Стельмаха і скаже, що це є неконституційно, як буде реагувати парламент на це? І, власне, в парламенті є комісія, яка розслідує діяльність, роботу Національного банку. Коли ми почуємо звіт? Можливо з цього треба починати правову площину?" 


     Володимир Литвин: "Справа в тім, що уже двічі Верховна Рада слухала інформацію тимчасової слідчої комісії, і висновки базувались на результатах, які доповідала тимчасова слідча комісія. Разом з тим, я хочу ще раз наголосити, я переконаний, що тут треба знайти розумне рішення, і я переконаний, що довіру до національної валюти, довіру до Національного банку України можна буде відновити тоді, коли будуть прийняті кадрові рішення. Ще раз хочу сказати, що я висловлюю жаль тим, що в цій політичній боротьбі ім'я голови Національного банку і сама особа стали розмінною монетою. І я переконаний, що треба було прийняти рішення президенту, насамперед, і відпустити людину з тим, щоб інша людина, до речі, яку запропонує президент України, була підтримана Верховною Радою, і щоб сам цей факт вніс спокій, припинив будь-які підстави, в тому числі для політичних наскоків і нападок. А щодо рішення Конституційного Суду, я стою на тому, що рішення треба виконувати, рівно ж як і рішення Верховної Ради треба виконувати, допоки вони не оскаржені, не спростовані такою інстанцією, як Конституційний Суд України. Я не можу уявити будь-яку країну, в якій би рішення парламенту, навіть якщо воно лежить в політичній площині, не бралося до уваги і не враховувалось і не виконувалось. Це призводить до того, що в нас Конституція не працює, закони не діють, укази не виконуються, на постанови плюють. А це одна із причин того, що ми переживаємо таку складну ситуацію, коли на часі ставити питання, що Україна в небезпеці". 


     Лариса Губіна: "Скажіть, от президент зараз звертається до Конституційного Суду, прем'єр радить президентові вже шукати нового керівника Національного банку України, хто в цій ситуації більш виважено себе поводить, ваша думка як голови Верховної Ради?" 


     Володимир Литвин: "На превеликий жаль, всі не бездоганні у цій ситуації, що склалась. Разом з тим, я хочу сказати, що, на моє глибоке переконання, я намагаюсь все робити, скільки в мене вистачає сил і можливостей, навіть через силу, щоб навернути до виконання Конституції і законів. Я вважаю, що сьогодні, особливо в такий непростий час, як ніколи, хочу наголосити, як ніколи, треба зважати на закони і на Конституцію України. Треба всім зробити висновки, а не намагатися забувати про свої дії. Навіть якщо рішення буде Конституційного Суду, зрозуміло, що суспільство і парламент не заспокоїться. Зрозуміло, що треба буде знайти рішення насамперед щодо тієї кандидатури, яка буде професіоналом, яка не буде піддаватися тиску, і яка буде проводити ту лінію, яка б забезпечувала прозорість і водночас незаангажованість. Це те, про що нам треба зараз говорити, а не намагатися в той чи інший спосіб прийняти ті чи інші рішення через Конституційний Суд. Нам треба зробити все, щоб Конституційний Суд ще не був втягнутий в політичні розбірки, враховуючи, що нас очікує дуже складна президентська кампанія. І взагалі я вважаю, що нам треба забути, точніше відмовитися про ті квотні принципи формування Центральної виборчої комісії, Конституційного Суду та інших інституцій, бо це призводить до того, що люди, які йдуть за квотою тої чи іншої політичної сили, вони перебувають на службі в тої чи іншої політичної сили. Принаймні вони вимушені бути такими, хоча я вірю, що після призначення вони діють виключно виходячи із службових обов'язків". 


     Лариса Губіна: "Ви закликаєте до компромісу, до законності і в день голосування сказали, що не варто псувати стосунки з президентом. Володимире Михайловичу, от поясніть, будь ласка, фракція Литвина голосувала майже повністю, а ви не проголосували за скасування цієї постанови. Це чому, це саме для того, щоб зберегти хороші стосунки в політикумі, не напружувати ситуацію?" 


     Володимир Литвин: "Я хочу деякі уточнення зробити. Коли я підводжу підсумки обговорення того чи іншого питання і викладаю те бачення, яке базується на Конституції і на регламенті Верховної Ради України, я закликаю депутатів приймати з урахуванням цього рішення. І жодного разу я не ставив питання в такій площині, щоб не зашкодило це стосункам з президентом України. Переконаний, що стосунки у нас повинні базуватися на законі і на праві. Якщо ти будеш намагатися сподобатись, ти не зможеш виконати те призначення, яке ти покликаний виконувати. Я взагалі вважаю, що голова Верховної Ради повинен організовувати роботу Верховної Ради, а не примушувати депутатів своїм прикладом приймати те чи інше рішення. Я повинен сказати, що в деяких країнах голова Верховної Ради взагалі не голосує. Якщо голоси діляться порівну, тоді він своїм голосом, по суті справи, забезпечує прийняття того чи іншого рішення. Саме в такий спосіб я діяв. І, ви знаєте, інколи я навіть не встигаю проголосувати зважаючи на те, що треба відреагувати на будь-яку репліку, будь-який викрик і зберегти працюючу Верховну Раду України. Бо це доволі непросто, особливо за нинішніх обставин". 


     Лариса Губіна: "На вашу думку, намагання змінити керівництво НБУ - це початок кадрових змін взагалі у нас в політикумі? Як ви відчуваєте, будуть кадрові ротації, скажімо, найближчий час в уряді?" 


     Володимир Литвин: "Я виходжу з того, що це продовження буде кадрових змін, і я переконаний, що нам сьогодні потрібне, перше і визначальне, це єдина програма, я навіть сказав би не програма, єдиний план дій, який би був однаково обов'язковим для президента, для уряду, для Верховної Ради і місцевих органів влади. Для того, щоб був єдиний план дій, нам треба єдина відповідальність. А для того, щоб була єдина відповідальність, нам, цілком очевидно, треба відійти від принципу взаємопоборювання, яке сьогодні склалось. Я вважаю, що сьогодні треба залучити людей, які не входять в коаліцію, треба сьогодні створити, якщо хочете, коаліцію і уряд національного порятунку, і я буду пропонувати, і це кажу сьогодні чи не вперше публічно, прем'єр-міністру України, коли вона буде подавати кандидатури на посади, скажімо, віце-прем'єрів чи міністрів, щоб було запропоновані відповідні посади представникам і Партії регіонів, серед яких є дуже багато людей професійних і відповідальних. Я переконаний, що принаймні до початку виборчої кампанії президентської у нас повинна бути злагоджена робота, щоб ми вийшли на передбачуване життя. Бо сьогодні, я хочу ще раз сказати, вже є всі підстави говорити, що Україна в небезпеці. І на відсотків 20, за моїми оцінками, це пов'язано із зовнішніми причинами - світовою фінансовою кризою, 80% - це через внутрішні причини чи через протистояння, неузгодженість і через взаємопоборювання. Треба навести жорсткий порядок в межах Конституції, я буду на цьому стояти, треба подивитися, де ми можемо зекономити, але насамперед виділити такі ключові напрямки: пенсії, зарплата, робота, медичне забезпечення, і щоб в людей було світло, тепло. Це ключові завдання, все інше треба дивитися по можливостях. Але цьому має передувати чесна і відверта розмова з приводу того, чому це відбувається, і головне - що будемо робити. Бо чому це відбувається, всі вже знають. Саме з таким підходом, мені здається, має погодитись і Верховна Рада України, і треба за нинішньої ситуації мати, якщо без високої патетики говорити, в такий спосіб, уряд народної довіри. І я переконаний, що прем'єр-міністр Тимошенко має бути в цьому зацікавлена. Бо коли ми не зберемо компетентних людей, коли ми не відійдемо від цього квотного принципу, я думаю, що нас очікують дуже складні часи". 


     Лариса Губіна: "Ви сьогодні сказали, що у фракції Литвина є дуже багато професійних людей, які теж можуть працювати. Ви можете більш конкретно сказати, до роботи в яких міністерствах можуть долучитися люди саме фракції вашого імені, аби ми почули більш конкретну інформацію зараз?" 


    Володимир Литвин: "Справа в тім, що насамперед у нас в фракції люди, які працювали на місцях, які в свій час очолювали області, люди і до цього часу, коли зустрічають моїх цих колег, вони їм дякують. І їх знають всі від таких до таких. Ну, починаючи, скажімо, від колишнього голови Одеської обласної державної адміністрації Гриневецького, Рудченко в Житомирській області працював, і багато інших людей, які сьогодні, давайте будемо відверто казати, комфортно себе почувають у парламенті, а в парламенті не можна некомфортно себе почувати, але душею, серцем вони серед людей і з ними постійно і працюють". 


     Лариса Губіна: "Ми з вами поговорили про кадрові зміни, про можливі кадрові зміни. Звичайно, не можемо не зачепити питання газу. в Москві остерігаються, що Київ все ж візьметься переглядати газову угоду, укладену 19 січня. Про це заявив речник російського прем'єра Путіна Дмитро Песков. Нагадаю, деталі газової угоди Рада нацбезпеки та оборони планує переглянути 30 січня, а уповноважений президента з питань міжнародної енергетичної безпеки Богдан Соколовський вже озвучив підставу для можливого розірвання угоди. Отже, на вашу думку, чи можливий перегляд газових угод нещодавно укладених?" 


     Володимир Литвин: "Мені дивно слухати такі заяви, бо в свій час президент України заявив, що він бере під свою опіку і буде сам займатись газовим питанням. Очевидно, треба було довести справу до логічного завершення. Це перше. Друге, я категорично проти того, щоб спекулювали здоров'ям Олега Дубини. Якраз ті люди, які констатують, вони нормально себе почувають, а тільки й дають всім наряди. Справа в тім, що навіть якщо гіпотетично уявить, що буде поставлено питання про перегляд газових угод, та Європа нам не дасть цього зробити. Європі байдуже, і всім байдуже, за якою ціною буде купувати Україна газ, головне - щоб в Європу поступав газ. Давайте звернемо увагу на те, що говорять європейські очільники. Вони кажуть, що для них події на Кавказі було периферійною темою. Але коли дві третини європейських країн відчули проблему з постачанням газу, вони зразу звернули свої погляди до України і до Росії". 


     Лариса Губіна: "Сьогодні президент України у Брюсселі розмовляв з Жозе Мануелем Баррозу, і вже звідти риторика більш така зм'якшена щодо перегляду газових угод. Скажіть, будь ласка, чи можливо таке станеться, в п'ятницю на засіданні РНБО ця тема взагалі буде знята, і про це не буде йти мови?" 


     Володимир Литвин: "Я не хочу гадати, буде вона знята чи ні. Головне, щоб це не було зведення політичних рахунків, а було визначено, як жити далі, що робити за нинішніх реалій, які склались з такою ціною на енергоносії. Це перше і головне й визначальне. І цілком очевидно, що треба зараз не змагатися в тому, хто дасть такі витонченіші оцінки, виграла прем'єр-міністр Тимошенко, чи виграла Росія, чи програла Україна, чи виграла Росія. Я переконаний, що це даність, просто суперечка зайшла так далеко через те, що в нас всі займалися газовими угодами, не було єдиної лінії державної, що іншого, як мені видається, просто не було. Да, я дуже хотів би, щоб газ у нас був як мінімум за тією ціною, за якою ми купували попереднього року. Але оцінки можна буде дати потім, зараз треба думати, що належить зробити державі і всім, хто за це відповідає, щоб у нас остаточно не лягла промисловість на сході України. Бо якщо буде знищений остаточно промисловий потенціал сходу України, це буде означати, що Україна поставлена всерйоз і надовго на коліна. Нам треба думати зараз, як організувати виробництво, як зробити так, щоб на людях не позначилося підвищення ціни на газ. А для цього в першу чергу треба нам сказати, що у нас робиться з газом власного видобутку, хто стоїть біля газових свердловин, хто з них, прямо кажучи, краде. Треба забезпечити державну монополію на газ власного видобутку і треба зайнятися енергозбереженням. Я хочу ще раз привернути увагу до такої простої, очевидної істини: у нас щорічно спалюється 50 мільйонів тонн соломи. Брикетування її і використання в котлах, в тому числі вітчизняного виробництва, які розроблені вченими Національної академії наук, це вже дозволило б нам хоч частково вирішувати проблему енергозбереження і переходу на наші можливості. Треба просто не скиглити, а працювати. Але я переконаний і в тому, що люди дадуть свої оцінки під час виборів, хто був правий, хто був неправий. Все інше, я думаю, це подальше погіршення іміджу України в очах Європи". 


     Лариса Губіна: "Судячи з ваших слів, у Верховної Ради з третього лютого почнеться роботи просто непочатий край: і економіка на сході України, і законопроекти, які треба приймати. Я знаю, що запрошений президент на третє лютого до Верховної Ради. Скажіть, уже є відповідь від Секретаріату президента, буде президент присутній?" 


     Володимир Литвин: "Ні, я сьогодні тільки звернувся з відповідним листом. Я хочу сказати, що, наскільки я можу судити із історії сучасного парламентаризму і функціонування інституту президентства, президенти завжди брали участь у відкритті сесії, закритті сесії, рівно ж як і уряд. Це дозволяло людям демонструвати, що є єдність, є спільна позиція. І я дуже сподіваюсь, що ця традиція буде відновлена. Я розглядаю мінімум як традицію. Цілком очевидно, що Верховна Рада очікує, я звернувся з листом до президента відповідним, щоб ми могли спланувати в планах Верховної Ради України, а, відповідно, президент у своїх планах щоб визначився, коли він виступить із посланням до Верховної Ради України, і хочу нагадати, що це є конституційна вимога, це послання, і до Верховної Ради, і до українського народу". 


     Лариса Губіна: "А ви можете зараз окреслити хоча б кількома реченнями головні завдання, які перед собою поставить парламент, я маю на увазі пакет антикризових законів, які зараз конче необхідні Україні, і ще основні напрямки роботи парламенту в цій сесії?" 


     Володимир Литвин: "Насамперед, як я бачу, це спільні напрацювання і прийняття плану антикризових дій. Я категорично проти програм, у нас програм вистачає, а дії - чіткі, ясні і зрозумілі, з відповідним контролем за їх виконанням. Відповідно, законопроекти під ці дії. Я переконаний, що треба відмовитись від хаотичності, а треба визначити комплексно-системний підхід. Це, на моє глибоке переконання, ключовий і визначальний блок. Другий - це соціальний, які би захистили тих людей, яких потрібно захистити. Зрозуміло, що це пакет податкових законів, які б розкували ініціативу людей, зменшили податковий тягар і водночас збільшили базу оподаткування. Я вважаю, що нам треба прийняти, точніше напрацювати закон про основні засади внутрішньої і зовнішньої політики, щоб будь-хто, як кому заманеться чи не заманеться, викручував цей державний штурвал, щоб ми займали єдину послідовну позицію з урахуванням тих реалій, які склалися в світі. Бо закон, який діє з 93-го року, зрозуміло, що він не відповідає уже реаліям сьогодення. Загалом я мушу сказати, що сьогодні в порядку денному, в проекті порядку денного на наступну сесію в межах тисячі законів, які потрібно прийняти. Але нам потрібна система законів. І особливо хотів би при цьому акцентувати увагу, це закони, які стосуються сільського господарства, розвитку агропромислового комплексу. Я сьогодні мав тривалу розмову з цього приводу з головою комітету з питань АПК. Мені імпонує його бачення. Ми домовилися, що це буде викладення концепції з тим, щоб ми могли дати чіткі відповіді людям щодо землі, щодо розвитку основних напрямків господарювання на селі, а головне - це 30% людей, які проживають на землі, чи не будуть вони в черговий раз донором в складних умовах, яку переживає країна. Я переконаний, що сьогодні нам треба зробити ставку на село, за рахунок якої ми могли би забезпечити виживання країни, враховуючи величезну потребу світу в продуктах харчування". 


     Лариса Губіна: "І ще одна тема, очевидно, з якою зіткнеться Верховна Рада, це бюджет. Очевидно, депутатам доведеться попрацювати над бюджетом, над його змінами, поправками і так далі. В якому руслі будете рухатися?" 


     Володимир Литвин: "Ну, насамперед, треба все зробити, щоб розглянути ті пропозиції, які є, і, очевидно, які будуть напрацьовані в цьому спільному плані дій антикризовому щодо наповнення бюджету. Бо бюджет можна переглядати тоді, коли є, чим його наповнити. Бо просто секвестр бюджету, я переконаний, що це не той шлях, який ми маємо йти. А що стосується, власне, пенсій і заробітних плат, то я щоденно спілкуюся із Міністерством соціальної політики і праці, вони мені дали довідку, що 23 січня сто процентів закриті всі виплати пенсій. Водночас на місцях є нарікання від людей. Тому я хотів би, щоб тут не було політичних ігрищ з приводу того, щоб спровокувати людей на різного роду такі стихійні дії. Те ж саме стосується і заробітних плат. Але я хотів би при цьому і наголосити, що нам треба, що зробити, порізати по живому це видатки на державне управління. У нас друга стаття за видатками з бюджету - це державне управління. Скажіть, будь ласка, який бюджет витримає, що, наприклад, в місті Київ, я думаю, вже скоро буде два десятки заступників керівника міської державної адміністрації? І будуть всі аплодувати. Скажіть, будь ласка, як може витримати бюджет, якщо у нас в голови обласної ради має бути один заступник, а вже доходить від 3 до 5, бо всі узгоджують партійні інтереси, щоб від тої партії посадити, від тої і всіх не забути? Тому треба тут навести рішучий порядок. Це одна із статей, один із напрямів, а зрозуміло, що це розвиток економіки. Але в нас складається дика ситуація, парламент приймає про підтримку АПК, парламент приймає закон про розвиток промисловості, парламент приймає закон про активізацію будівництва, а потім читаєш: за поданням міністерства президент України заветував закон. На якій підставі? Яке має право міністерство подавати? Хай Кабмін дасть свою позицію, бо ми маємо дику ситуацію: Кабмін підтримує закон, а президент його ветує за поданням одного чи двох міністерство. Якщо у нас будуть дії зруйнувати до підвалин, а потім почати будувати, то ніяка діяльність не буде мати сенсу. Саме через це, я переконаний, що треба сьогодні примусити прив'язати, спонукати всю владу працювати в одному напрямку. І народ повинен поганяти сьогодні оцю владу всю, які повинні як воли тягнути цього державного воза". 


     Лариса Губіна: "Сьогодні ми з вами говоримо про суперечки і компроміси, і от ще одна суперечка, яка потребує компромісу, - це дата чергових президентських виборів. За Конституцією, Верховна Рада призначає вибори президента України у строки, передбачені Конституцією. Володимире Михайловичу, ви можете от зараз в студії конкретно сказати, на яких позиціях Верховна Рада?" 


    Володимир Литвин: "Конкретно й відповідально говорю, що я мав розмову з президентом, з прем'єр-міністром, і я вважаю, що Верховна Рада повинна невідкладно прийняти постанову, чітко встановивши дату наступних президентських виборів. І президент, і прем'єр-міністр погодились, і ми вже маємо відповідну реакцію з боку служби президента України. На моє глибоке переконання, треба дотримуватись Конституції. В Конституції записано, що вибори відбуваються в останню неділю останнього місяця повноважень президента України. Читаємо наступну статтю, що повноваження президент набуває з моменту складення присяги. Я повинен нагадати, що Ющенко Віктор Андрійович склав присягу 23 січня 2005 року, до 23 січня ще попередній президент України підписував відповідні укази, звільняв своїх працівників і радників, тобто ми тут бачимо, що було забезпечено безперервність влади. Тому з 17 січня 2010 року мають відбутися президентські вибори, принаймні перший етап, тобто перший тур, бо я переконаний, що за нинішніх обставин нас очікує два тури. Дай Боже, щоб не було третього. І всі мають заспокоїтись, всі мають працювати, набратися терпіння, припинити демонстрацію сверблячки своєї, і кожен має вибудовувати свої плани, маючи відповідний орієнтир. Але плани ці, на моє глибоке переконання, повинні бути сконцентровані на одному - на роботі. От люди мають оцінити за роботою. Я думаю, що це припинило б і розмови про імпічмент, треба терпіти, бо не вистачить часу, щоб пройти всю процедуру, навіть якщо хтось дуже буде хотіти, хоча таке бажання, я повинен сказати, воно є очевидним, воно присутнє, в тому числі, і в Верховній Раді України, що припинити ламати списи довкола цього технічного питання. І ніякий Конституційний Cуд тут абсолютно не потрібен". 


     Лариса Губіна: "Будемо сподіватися, що ці ваші слова будуть вже останніми в питанні щодо дати виборів президента України". 


     Огляд телеефіру "Україна Сьогодні", "5 канал" 


     http://uatoday.net/rus/article/polit/47909


Переглядів: 687 | Додав: narodnalviv
Copyright ЛОО Народної Партії © 2020